مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-11اقتصادي

 اشتغالزایی 1900 نفری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان


 رییس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان گفت: با اقدامات انجام شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ، 1900 فرصت شغلی در استان تثبیت و ایجاد شده است.

- ایسنا/سمنان  رییس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان گفت: با اقدامات انجام شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ، 1900 فرصت شغلی در استان تثبیت و ایجاد شده است.

علی تشنه دل در دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری که در استانداری برگزار شد گفت: در سال 1400 که به نام تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گذاری شده بود مشکلات 1316 واحد تولیدی مشکلدار در 85 جلسه کارگروه مورد بررسی قرار گرفت که در جهت رفع این موانع موجود در این واحدها ، 1476 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

وی تصریح کرد: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان توانستیم با بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و تامین مالی واحدهای تولیدی ، زمینه اشتغال 1900 نفر را در استان تثبیت و ایجاد کنیم.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان اظهار داشت: مهمترین موارد بررسی شده در جلسات کارگروه ، تامین مالی و تسهیلات ، موضوعات ارزی ، امور زیربنایی و زیرساختی ، تامین انرژی و آب ، امور مالیاتی ، تامین اجتماعی ، گمرکی و سایر موارد می باشد که در جلسات اصلی کارگروه مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 اشتغالزایی 1900 نفری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان

 اشتغالزایی 1900 نفری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان